Hoe goed is uw organisatie beschermd tegen dataverlies? Bestel online of bel 023 890 1670
 
MKBackup - Startpagina Oplossingen  
Helpdesk  
Gratis proberen
 
   

[Fout] Lees het uitgebreide rapport

Exacte foutmelding:
[Fout] Lees het uitgebreide rapport

Oorzaak:
Eén of meer bestanden waren tijdens de backup exclusief geopend en konden niet in de backup worden meegenomen. Dit kan incidenteel voorkomen dan is er niks aan de hand. Maar het kunnen ook bij Windows behorende bestanden zijn of bepaalde database bestanden. Deze zijn altijd geopend en dat betekend dat u deze melding altijd zou krijgen. In de bijgesloten rapportage kunt u lezen welke bestanden exclusief geopend zijn:

[Error][New File] File='C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temp\QET55BA.tmp' Error='Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. '

Oplossing:
1. Zorg ervoor dat het bestand tijdens de backup is gesloten.
2. Bestanden en/of mappen uitsluiten van de backup.

Is dit niet de oplossing voor uw probleem? Neem gerust contact op met helpdesk @ mkbackup.nl.

Terug naar de helpdesk startpagina

Pagina afdrukkenPagina afdrukken | Pagina versturen per e-mailPagina versturen per e-mail | Pagina aan favorieten toevoegenPagina aan favorieten toevoegen

Disclaimer | Privacy | Sitemap